Ets a: Portada > Notícies

• EDICTE. MODIFICACIÓ PUNTUAL DE NORMES PER DESCLASSIFICACIÓ DEL SECTOR SAU-1

AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP

EDICTE

L’Ajuntament Ple, en sessió de data 2 d’octubre de 2019, va aprovar per unanimitat l’aprovació inicial de l’expedient de modificació puntual de normes subsidiàries de planejament urbanístic vigent de desclassificació del sector SAU-1 de Castellvell del Camp.

El que se sotmet a informació pública pel termini d’un mes, mitjançant edicte al tauler d’anuncis de l’Ajuntament, al BOPT, en un diari de major publicació i a la web municipal, a l’efecte de presentació de les corresponents reclamacions i/o al·legacions.

Josep Manel Sabaté Papiol

Podeu consultar el projecte al següent enllaç: Projecte

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: CONTROL DE PLAGUES I PERIDOMÈSTICS

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA CONCEDIT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 4.990,67€ PER ACTUACIONS DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA, PER A LA GESTIÓ DE RISCOS PER A LA SALUT DERIVATS DE LES PLAGUES URBANES (ANTRÒPODES I ROSEGADORS), GESTIÓ DE GOSSOS I GATS ABANDONATS I EL CONTROL DE LA MOSCA NEGRA I EL MOSQUIT TIGRE.

DELS 4.990,67€ CONCEDITS, 930,00€ ES DESTINARAN AL CONTROLS DE PLAGUES I ELS 4.060,67€ RESTANTS AL CONTROL DE PERIDOMÈSTICS.

Més

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: MILLORA D'INSTAL·LACIONS I EQUIPAMENT DEL CONSULTORIS MÈDICS

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA CONCEDIT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 2.112,32€ PER ACTUACIONS DE MILLORA DE LES INSTAL·LACIONS I EQUIPAMENT DELS CONSULTORIS MÈDICS LOCALS.

Més

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: CONTROL I MILLORA DE LA QUALITAT D'AIGUA DE CONSUM HUMÀ

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA CONCEDIT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 619,59€ PER ACTUACIONS DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA , DESTINADES AL CONTROL I MILLORA DE LA QUALITAT D'AIGUA DE CONSUM HUMÀ.

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: ACTIVITATS CULTURALS 2019

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA CONCEDIT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 972,74€ PER A PROGRAMES D'ACTIVITATS CULTURALS DELS AJUNTAMENTS DE MENYS DE 5.000 HABITANTS.

E-BANDO NOVA APLICACIÓ TELÈFON MÒBIL

Benvolguts veïns i veïnes de Castellvell,

Recentment des de l’Ajuntament hem posat en marxa una aplicació per estar al dia de l’actualitat del nostre poble, a més de poder notificar incidències municipals. A través d’aquest nou servei anomenat “eBando”, es podrà estar informat de tots els avisos i comunicats de l’Ajuntament i altres entitats des de la comoditat del vostre telèfon mòbil.

En el següent enllaç us indiquem les instruccions per instal·lar l'aplicació.

Instruccions eBando

ELECCIÓ DE JUTGE/ESSA DE PAU SUBSTITUT/TA

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: PAES 2019

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA ATORGAT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ D'11.632,50€ DINS EL PROGRAMA PER IMPLANTAR LES MESURES RECOLLIDES EN ELS PLANS D'ACCIÓ PER A L'ENERGIA SOSTENIBLE (PAES). CONVOCATÒRIA 2019.

AMB AQUESTA ACTUACIÓ ES VOLEN CANVIAR LES LLUMINÀRIES DE LA URBANITZACIÓ ERBOSSERES PEL TIPUS LED MOLT MÉS EFICIENTS ENERGÈTICAMENT.

Més

SUBVENCIÓ DIPUTACIO DE TARRAGONA: FINANÇAMENT D'ACTUACIONS DE VIGILANCIA DELS USUARIS DE LES PLATGES I PISCINES

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA ATORGAT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 6.895,20€ PEL PROGRAMA DE  FINANÇAMENT D'ACTUACIONS DE VIGILÀNCIA DELS USUARIS DE LES PLATGES I PISCINES.

SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIO DE TARRAGONA: PAM 2019

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA ATORGAT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 66.278,00€ CORRESPONENT AL PLA D'ACCIÓ MUNICIPAL (PAM) 2019.

AMB AQUESTA SUBVENCIÓ ÉS MILLORARAN LES INSTAL·LACIONS DE D'EDIFICI DE L'AJUNTAMENT AMB UN NOU ARXIU I UNA NOVA SALA DE PLENS.

Més

1. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
  2. Següent