Ets a: Portada > Notícies

REFORMES A LA PISTA POLIESPORTIVA

A partir del dilluns 24 de febrer la pista poliesportiva romandrà tancada per reformes i millores de les instal·lacions.
    El temps previst inicialment és d'una setmana.

Disculpeu molèsties!

CARTELL DE LA FESTA MAJOR D'HIVERN

Els nens de 6è dissenyen el cartell per a la festa major d'hivern i el guanyador ha estat Pau Agustí Romero.

Enhorabona i gràcies  a tots per participar!

PROCÉS SELECTIU BORSA DE TREBALL BRIGADA MUNICIPAL

Al portal de la transparència de la pagina web de l'Ajuntament, trobareu publicades les bases que regiran el procés selectiu i el model d'instància  per a la constitució d'una borsa de treball d'encarregat i d'oficials de segona de la brigada municipal, per tal de poder cobrir eventuals necessitats de personal d'aquest grup professional 2019

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: ACTIVITATS CULTURALS SINGULARS

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA ATORGAT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 1.361,54 € DINS EL PROGRAMA PER ACTIVITATS CULTURALS I D'INTERÈS CIUTADÀ DE CARÀCTER SINGULAR I NO PREVISTES A LA RESTA DE CONVOCATÒRIES ANUALS DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA.

• Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya

L'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) ha comunicat a l'Ajuntament que ha iniciat els treballs de redacció del Mapa de Sòls de Catalunya, sèrie composta per 305 fulls que té com a objectiu obtenir informació detallada dels sòls de Catalunya i servir com a eina de suport en decisions sobre el territori.

Aquests treballs comportaran un treball de camp sobre el territori amb la finalitat de recopilar informació per la redacció del projecte.

El que es posa en coneixement públic per tal de mantenir informada a la població.

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: ACTIVITATS ESPORTIVES DE CARÀCTER SINGULAR

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA VA ATORGAR, EL PASSAT 22 D'OCTUBRE DE 2019, UNA SUBVENCIÓ DE 773,75 € PER ACTIVITATS ESPORTIVES DE CARÀCTER SINGULAR.
    EN AQUESTA SUBVENCIÓ ES JUSTIFICARAN LES DESPESES D'ORGANITZACIÓ DEL FESTIVAL DE NATACIÓ QUE ES VA REALITZAR EL PASSAT ESTIU.

• EDICTE. MODIFICACIÓ PUNTUAL DE NORMES PER DESCLASSIFICACIÓ DEL SECTOR SAU-1

AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP

EDICTE

L’Ajuntament Ple, en sessió de data 2 d’octubre de 2019, va aprovar per unanimitat l’aprovació inicial de l’expedient de modificació puntual de normes subsidiàries de planejament urbanístic vigent de desclassificació del sector SAU-1 de Castellvell del Camp.

El que se sotmet a informació pública pel termini d’un mes, mitjançant edicte al tauler d’anuncis de l’Ajuntament, al BOPT, en un diari de major publicació i a la web municipal, a l’efecte de presentació de les corresponents reclamacions i/o al·legacions.

Josep Manel Sabaté Papiol

Podeu consultar el projecte al següent enllaç: Projecte

E-BANDO NOVA APLICACIÓ TELÈFON MÒBIL

Benvolguts veïns i veïnes de Castellvell,

Recentment des de l’Ajuntament hem posat en marxa una aplicació per estar al dia de l’actualitat del nostre poble, a més de poder notificar incidències municipals. A través d’aquest nou servei anomenat “eBando”, es podrà estar informat de tots els avisos i comunicats de l’Ajuntament i altres entitats des de la comoditat del vostre telèfon mòbil.

En el següent enllaç us indiquem les instruccions per instal·lar l'aplicació.

Instruccions eBando

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: CONTROL DE PLAGUES I PERIDOMÈSTICS

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA CONCEDIT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 4.990,67€ PER ACTUACIONS DE PROTECCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA, PER A LA GESTIÓ DE RISCOS PER A LA SALUT DERIVATS DE LES PLAGUES URBANES (ANTRÒPODES I ROSEGADORS), GESTIÓ DE GOSSOS I GATS ABANDONATS I EL CONTROL DE LA MOSCA NEGRA I EL MOSQUIT TIGRE.

DELS 4.990,67€ CONCEDITS, 930,00€ ES DESTINARAN AL CONTROLS DE PLAGUES I ELS 4.060,67€ RESTANTS AL CONTROL DE PERIDOMÈSTICS.

Més

SUBVENCIÓ DIPUTACIÓ DE TARRAGONA: MILLORA D'INSTAL·LACIONS I EQUIPAMENT DEL CONSULTORIS MÈDICS

LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA HA CONCEDIT A L'AJUNTAMENT DE CASTELLVELL DEL CAMP UNA SUBVENCIÓ DE 2.112,32€ PER ACTUACIONS DE MILLORA DE LES INSTAL·LACIONS I EQUIPAMENT DELS CONSULTORIS MÈDICS LOCALS.

Més

1. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
  2. Següent