Ets a: Portada > Notícies

• VOLUNTARIAT

Benvolguts amics.

Des de l'Ajuntament us volem donar les gràcies per la vostra solidaritat i ajuda.

Sou molts els que us oferiu i ens necessitem tots.

En aquest sentit obrim una base de dades de voluntaris. Us podeu apuntar al correu de la regidoria jjove@castellvelldelcamp.cat  indicant nom i cognoms telèfon i disponibilitat.

Les demandes és canalitzaran a través del telèfon de protecció civil (633072112 protecciocivil@castellvelldelcamp.cat ) o del telèfon de l'Ajuntament (997855008)

També el xat "Castellvell Ajuda" pot canalitzar alguna de les demandes de suport Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

• OFICINES MUNICIPALS

US RESPONSABLE RECURSOS SANITARIS

TANCAMENT C.A.P.

• TANCAMENT OFICINES MUNICIPALS

Atesa la situació actual, les oficines municipals romandran tancades al públic fins nou avís.

Poden realitzar els tràmits necessaris telefònicament en horari habitual o via telemàtica.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Mesures de prevenció per evitar la propagació del coronavirus SARS-CoV-2

MESURES GENERALS DE PREVENCIÓ

• ACTIVITATS A LES ASSOCIACIONS DEL POBLE

Seguint les instruccions del Departament de Salut, a partir de dilluns es cancel·len totes les activitats que es duen a terme a l'Associació de dones de Castellvell, Casal de gent gran l'Era i casal de Joves Trencalòs.

Us seguirem informant.

AVÍS IMPORTANT

Seguint les recomanacions de la Conselleria de Salut de la Generalitat enfront de nou virus SARS-Cov-2 hem de comunicar que es suspenen tots els actes previstos per aquest cap de setmana que s'havien de celebrar a la Pista poliesportiva (La trobada de Bandes i Calçotada Popular).

De cara a la propera setmana seguirem atents a les recomanacions del Departament de Salut.
    Tanmateix seguim apel·lant a la responsabilitat de la població de cara a la limitació de les activitats i el seguiment de les mesures higièniques per evitar el contagi.

Us mantindrem informats.

Recordar que podeu seguir totes les informacions a través del canal de Salut de la Generalitat.

INFORMACIÓ SARS-CoV-2 (CORONAVIRUS)

Des de l'Ajuntament de Castellvell volem oferir tota la informació possible a la població davant l'epidèmia de malaltia per virus SARS-CoV-2.

En aquest sentit us informem que estem en contacte amb les autoritats sanitàries i us oferirem informació actualitzada.

Si no teniu símptomes feu vida normal però seguiu atentament el que diuen les autoritats sanitàries i adopteu mesures higièniques per evitar el contagi com rentar-se sovint les mans amb aigua i sabó i en cas d'esternuts o tos tapar-se la boca amb el colze o mocadors d'un sol ús.

Des de la Regidoria de Sanitat estem al vostre servei i anirem actualitzant la informació.

Us facilitam també el link a CanalSalut Informació a la Ciutadania on es pot consultar la resta de material així com en altres idiomes.

TALLS DE SUBMINISTRAMENT D'AIGUA

El proper divendres dia 28 està previst talls en el subministrament d'aigua entre les 10h i les 12 que afectarà als carrers Pompeu Fabra, Sardana, Mediterrà i Joan Maragall.

Disculpeu les molèsties!

Més

1. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...
  2. Següent