Ets a: Portada > Notícies EL TELÈFON DEL SERV...

EL TELÈFON DEL SERVEI D'URGÈNCIES DE L'AJUNTAMENT DEIXA DE SER OPERATIU

Us informem que a partir del proper dia 1 de gener de 2018 el telèfon d’urgències 654 512 993  de l’Ajuntament de Castellvell del Camp deixarà d’estat operatiu.

Per a qualsevol urgència relacionada amb bombers, policia  o serveis mèdics han de trucar al 112.

Per a urgències relacionades amb el servei d’aigua poden trucar al telèfon d’avaries de Comaigua 900 304 070.

Per a urgències relacionades amb altres tipus de subministrament (gas, electricitat, telefonia) ha de trucar al seu subministrador.

Disposen d’altres telèfons d’interès a la pàgina web www.castellvelldelcamp.cat dins l’apartat “Serveis a la ciutadania”.

Us recordem que també podeu contactar amb l’Ajuntament de Castellvell del Camp de dilluns a divendres de 10:00 a 14:00 hores i els dilluns de 16:00 a 18:00 hores al telèfon 977 855 008.