Ets a: Portada > Notícies 3a TROBADA DE JUTGES...

3a TROBADA DE JUTGES DE PAU DEL BAIX CAMP A CASTELLVELL DEL CAMP

El passat dissabte 16 de juny, des del Jutjat de Pau de Castellvell del Camp, amb el suport de l’Ajuntament, es va fer 3a trobada a nivell comarcal amb tots els jutges de pau, tant titulars com suplents.

L’acte va ser presentat per l’Alcalde del municipi, Il.lm. Sr. Agustí Domingo i Basora i a continuació la Jutgessa de Pau titular Il.ltre. Sra. Palmira Güell i Bartra i la jutgessa de Pau suplent, Il.ltre. Sra. Cristina Rey Reñones van donar la benvinguda als assistents.

Per segon any, va assistir a la trobada la Directora dels Serveis Territorials de Justícia a Tarragona, Sra. Fina Palomar Torrente i com a persones convidades hi va haver l’Il.ltre. Sr. Antoni Gilart Narcís, Jutge de Pau d’Alpicat i primer vicepresident de l’ACPJ, l’Il.ltre. Sr. José Fernando Rico Castaño, Jutge de Pau de l’Aldea i segon vicepresident de l’ACPJ.

Com cada any, va ser una trobada agradable i amb resultat molt profitós, on es van exposar casos rellevants, dubtes i comentaris sobre la manera de desenvolupar aquesta tasca tan grata que es realitza.

En finalitzar, els assistents van fer un dinar de cloenda.